ME as LIEYA ^^

My photo
Malaysia
I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.

Sunday 24 June 2012

happy birthdayy dudee !!!

happy birthdayyy girlss !! u ma bestt buddiess everr babee . 18 da kau kann yangg . hehe . tak sngka kitee besarr . haha . da tak pakai kain biruu lagi . yeahh . semoga kau kawinn cepatt n dimurahhhkann rezekii slalu . aku syg kau . n aku tauu aku org pertama wishh kann . hehe . aku tauulahh . cepat2 la balik sini supaya dpt lemparkan kau tepungg n balingg kau telorr . hahahha . takkann laa nakk watt kan kan kan . hahahha . law balik cepat dpt hadiahh . law lambat tak dpt . ! haha .

No comments:

Post a Comment